jueves, 21 de marzo de 2019

Agradecimientos

Moi boas percusionistas! Despois da espectacular xira de Entroido de Perkusiona, só nos queda dar as grazas a todos os que contastes coa nosa Escola para estas datas.
Agradecemos aos concellos de Celanova, Foz, Ferreira, Lugo, As Pontes e Oviedo; en especial á alcaldía destes e aos equipos de cultura, a acollida e o excelente trato que tivestes para con nós.
E, por suposto, grazas a todos vós, que nos seguides, valorades e apoiades incondicionalmente a maneira de traballar da nosa Escola.
**
Muy buenas percusionistas! Después de la espectacular gira de Carnaval de Perkusiona, solo nos queda das las gracias a todos los que habéis contado con nuestra Escola para estas fechas.
Agrademos a los ayuntamientos de Celanova, Foz, Ferreira, Lugo, As Pontes y Oviedo; en especial a la alcaldía de estos y a los equipos de cultura, la acogida y el excelente trato que tuvisteis para con nosotros.
Y, por supuesto, gracias a todos vosotros que nos seguís, valoráis y apoyáis incondicionalmente la manera de trabajar de nuestra Escola.





No hay comentarios:

Publicar un comentario